• تلفن تماس:

    031-52432323 و 52432331-031

  • پست الکترونیک:

    info@sh-sedehlenjan.ir

در دیدار رئیس اداره پست با شهردار سده لنجان مطرح شد: اجرای پروژه جی_نف و نصب پلاک های کدپستی هوشمند

حجت اله یغمایی رئیس اداره پست شهرستان لنجان ضمن حضور در شهرداری سده لنجان با مهدی خدایی شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد .

یغمایی در این دیدار ضمن تشریح نحوه پیاده سازی پروژه جی نف اظهار داشت : تبادل اطلاعات و تطبیق نقشه های موجود مابین پست و شهرداری به منظور احصاء دقیق معابر فاقد نام ، نامگذاری معابر و بهنگام سازی بانک اطلاعاتی املاک، اولین گام در پیاده سازی پروژه استاندارد ملی نشانی خواهد بود .

وی همچنین نصب پلاک های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات جامع و کاملی از آدرس و اطلاعات ملک است را مرحله نهایی از پروژه ملی جی_نف دانست و افزود: پلاک های کدپستی هوشمند از الزامات سر شماری نفوس و مسکن در سال ۱۴۰۵ خواهد بود لذا ضرورت تا در زمان باقیمانده نسبت به پیاده سازی طرح ملی نظام استاندارد نشانی در شهرهای شهرستان اقدام کنیم.

مهدی خدایی شهردار سده لنجان نیز با بیان اینکه اقدامات خوبی جهت نامگذاری معابر اصلی در این شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری سده لنجان آمادگی دارد با مشارکت اداره پست نسبت به پیاده سازی طرح ملی #جی_نف در شهر سده لنجان اقدام نماید .

شهردار سده لنجان ضمن تاکید بر برندسازی نمادهای هویتی سده لنجان، افزود : از جمله مزایای استفاده از پلاک هوشمند کد پستی(QR)، کاهش هزینه‌های اجرایی، آنلاین بودن و قابلیت به‌روزرسانی اطلاعات پلاک، قابلیت خوانش QR روی پلاک از فاصله ۱.۵ متری، استفاده در خدمات اورژانسی و حوادث و قابلیت نمایش موقعیت مکانی ملک روی نقشه به شمار می‌آید.

مهدی خدایی از رونمایی سامانه الکترونیکی ارائه خدمات شهرداری به شهروندان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی بخشی از خدمات شهرداری سده لنجان برای رفاه حال شهروندان به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

خدایی نصب پلاک هوشمند را در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان دانست و بیان کرد: با اجرای این طرح شهروندان می توانند در منزل از خدمات شهرداری استفاده کنند که این خود یک گام به سمت شهر هوشمند است.

#عمران_شهر

#خبر_شهر